Mijn lieve vader.

Hallo lieve mensen.

Zondag was het vaderdag. De dag heeft altijd een vreemde werking op mij, omdat mijn vader helaas niet meer onder ons is. Elk jaar is ’t toch weer effe pijnlijk, maar voor m’n gevoel was ’t de afgelopen jaren een beetje underrated en focuste mensen zich meer op moederdag. Dit jaar leek ’t anders. Het ene na het andere berichtje over de vaders op de wereld kwam langs op Social Media. Steeds werd ik weer met m’n neus op de feiten gedrukt. Daarom besloot ik een video te maken.

Begrijp wel, dit is geen schreeuw om aandacht. Ik probeer jullie ergens bij stil te laten staan, een soort momentje van besef. Ik probeer iets over te brengen. Hoop dat dat gelukt is.

Dikke kus,
Ellis❤

Geef een reactie

