Bedankt.

Hallo lieverdjes!

Zondagmiddag ben ik druk geweest met de video over m’n vader. Er ging van alles fout, zowel tijdens het opslaan van de video als tijdens het uploaden. Hij had er ’s middags al op kunnen staan, maar dat werd ’s avonds. Toen de video eenmaal online stond, zat ik te trillen achter m’n laptopje. Ik vond ’t heel eng, want ik stelde me toch kwetsbaar op. Mensen zouden me zien zoals ze me nog nooit eerder hadden gezien. Maar er was geen weg meer terug, want de video had ’t internet al bereikt.

Na een aantal minuten stroomde de lieve reacties binnen. Ik barstte in tranen uit. Het was een gevoel van ontlading en waardering. Zoveel lieve reacties kreeg ik binnen, niet alleen op youtube, maar ook op twitter, facebook en zelfs in ’t eggie. Ik was aangenaam verrast. Nog steeds kan ik niet helemaal beseffen wat een liefde ik heb ontvangen van jullie allemaal. Noem me een cheesy bitch, maar toch wil ik jullie bedanken. Ik ben jullie oprecht dankbaar. Ook voor alle abonnees die ik er weer bij heb gekregen, terwijl ik met deze video écht níét de intentie had om abonnees te winnen.

Jullie zijn lief.

Dikke kus,
Ellis❤

Geef een reactie

