O my god, she’s alive!

Hallo people, ik leef nog!

Je zal je vast verbazen over ’t feit dat ik weer een blogje tik. Ik verbaas me er zelf namelijk ook een beetje over. ’t Is nooit m’n bedoeling geweest om zó lang niet te bloggen, maar het is wel gebeurd. Ik zou me verschrikkelijk moeten voelen, maar dat doe ik niet. Goede redenen had ik hiervoor en most of all: DIT IS NIET JOUW BLOG, VRIEND! IS MIJN BLOG!

“Ellis, ben je weer rustig?” Ja hoor, ’t gaat wel weer. Nu is het moment aangebroken dat ik jullie moet beloven dat ik echt weer goed ga bloggen omdat het vakantie is en viva la vrijheid en al die bla. Ik doe ’t niet meer. Teveel loze beloftes heb ik gedaan en dat is stom.

Laten we het erop houden dat deze blog gewoon één grote verrassing is en jullie nooit helemaal zeker zullen weten wat er komt. Das best spannend, toch?! Met mij als persoon weet je het ook nooit, dus met m’n blog ook niet. Het is een groot mysterie, oehoehoehoe, mysterieus heurrr.

Anyway, I’m back! Or am I? Dat is een verrassing!

Dikke kus,
Ellis❤

Geef een reactie

