IK HEB EEN CANON!

Hallo lieve mensen!

Het is zomervakantie en ik geniet intens. Het is écht zomer en dat betekend dat het bloedgeslagen heet is. Ook zorgde dit ervoor dat ik deze week een aantal nachten niet zo lekker sliep en dat ik behoorlijk wat lag te woelen/vloeken in m’n bed, MAAR dat mag de pret niet drukken. Ik doe veel leuke dingen met vrienden en ik vind ’t fantastisch. De zomervakantie wordt optimaal benut, precies zoals m’n bedoeling was!

Dan heb ik nog een leuk nieuwtje voor jullie. Na centjes te hebben gekregen voor m’n verjaardag, zelf te sparen en door wat hulp van m’n lieve zus (thanks Marien!) heb ik dan nu eindelijk een prachtig mooie CANON! Deze wilde ik al superlang. Natuurlijk om te kunnen filmen, want voor de mensen die het nog niet weten: ik maak filmpjes. Niet alleen om te filmen is zo’n Canon ideaal, maar je kan er ook prachtige foto’s mee maken. Leuk voor m’n blog, leuk voor m’n opleiding Grafisch Vormgeven en vooral leuk wanneer je lekker zelf kan besluiten wat voor foto’s je wil maken.

Zo blij als een kind in de snoepwinkel.

Vandaag ging ik gezellig met la mama een dagje naar de camping. Een vriendin van haar heeft daar een mooi plekje. Het leek mij de perfecte gelegenheid om eventjes m’n nieuwe camera te testen, dus jullie raden al waar ik vandaag mee bezig ben geweest. Hieronder volgt een slideshow. Enjoy!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dikke kus,
Ellis❤

2 gedachtes over “IK HEB EEN CANON!

Geef een reactie

