Nieuw nummer Coldplay!

Dag poppedopjes!

De meeste Coldplay-fans weten dit natuurlijk allang en ook mij is dit al langer bekend, but can we talk about this,  PLEASE?! Coldplay heeft een nieuw nummer uitgebracht! “En waarom is dit dan bijzonder?” vraagt menig Coldplay-hater zich op dit moment af. Na hun Mylo Xyloto-tour kondigde Chris Martin in het Australische Brisbane aan dat ze er ‘zo’n 3 jaar’ tussenuit zouden gaan. 3 jaar, pfff, alsof het niks is! Ik snap het natuurlijk wel, maar dat liet me er niet minder om balen. Bij beide concerten die ze in Nederland hebben gegeven tijdens de MX-tour ben ik aanwezig geweest. Sinds het eerste concert (december) die ik zag, was ik verkocht, vandaar dat ik in september 2012 besloot om weer te gaan. Daar heb ik dan ook geen minuut spijt van gehad. Als je mijn verslag daarover wil lezen, ga je gang: *CLICK* Maar ik had natuurlijk nooit verwacht dat er nog een plaat van hun zou uitkomen in de tussentijd, want ja, ze gingen er immers tussenuit. Gelukkig had ik ongelijk en kan ik toch weer even van een nieuw Coldplaytje genieten!

Het nummertje heet ‘Atlas’ en is de titelsong van The Hunger Games: Catching Fire. Ik heb nog geen boek of film gezien van The Hunger Games, maar ach. Het nummer van Coldplay vind ik fantastisch. Het is weer echt in hun stijl. That’s why I love them. Geniet ervan!

Geef een reactie

