TAG: and that’s who I am.

Dag suikerbloempjes van me!

Ik zag een leuke blogpost bij m’n grote blog-voorbeeld VeraCamilla. Origineel als ik ben, dacht ik: die ga ik ook doen! Noem me nu geen copycat, a.u.b. Het mag, want het is een tag. De afbeeldingen zullen voor velen van jullie vast wel bekend zijn, aangezien ze vaak op Tumblr en Weheartit langs komen. Let’s go!

Zo, laten we maar meteen met de deur in huis vallen, niet waar?! Ik ben een echte stresskip. Ik kan al in paniek raken door de kleinste dingetjes. Niet goed voor m’n kleine hartje, ik weet het. De mensen om me heen worden er ook weleens gek van, maar ik kan er niks aan doen. Sorry!

Zoooo en niet zo’n klein beetje ook! Jeetje, wat heb ik een hekel aan wiskunde. Een voldoende halen voor een toets was altijd een hele opgave. Toch presteerde ik ’t altijd, doordat ik altijd bijles kreeg van m’n grote vriend Teun. Zonder hem was ’t me sowieso niet gelukt. Nee, dat is geen geslijm, slechts de waarheid.

Als ik moet lachen, dan moet ik lachen. Probeer me vooral niet tegen te houden, want het lukt je echt niet. Soms zat ik achter m’n kassaatje bij de appie en dan dacht ik aan iets grappigs. Dan verscheen er ook een klein lachje op m’n gezicht, maar kon ik me gelukkig nog nét inhouden. Ze zullen me af en toe wel raar aan hebben gekeken, met de gedachte “wat zit die nou weer stom te grijnzen?!” maar ach, hè, je ken niet alles hebben!

Ik doe het alleen veel te weinig. Moet het vaker doen, vind ik. Ik maak er ook graag foto’s van. De lucht is gewoon elke keer weer anders. Dat gaat me nooit vervelen.

And I REGRET NOTHIIIIIIIIIIIIING! Soms doe ik ergens ineens een dansje. Soms ga ik ineens neplachen als een heks met 2 tanden in dr smoel, waardoor ik vervolgens echt in de lach schiet. Soms roep ik ineens iets doms. Ik ben raar. That’s why my friends love me!

Elke avond de zonsondergang kunnen bekijken. Elke ochtend naar de golven kunnen luisteren. Dat is toch geweldig? Mooi en rustgevend. Moet er alleen geen flinke vloed aan komen, want dan ben ik pleite, houdoe!

Als iemand een probleem heeft, ben ik altijd bereid diegene te helpen. Ik denk dat behulpzaamheid ook wel een sterke eigenschap van mij is. Stiekem ben ik daar ook best wel trots op. Voor de mensen waar ik van hou sta ik dag en nacht klaar. Zij gelukkig ook voor mij. Ik bof met de mensen die ik om me heen heb verzameld.

Voor alle duidelijkheid: het is niet zo dat mijn thuissituatie niet goed is of wat dan ook. Alle mensen waar ik van hou, die wonen in dit kleine kikkerlandje. I want to get away, because I want to see the world. Er zijn zoveel plekken op de wereld die ik nog niet gezien heb. Zoveel dingen die ik nog wil doen. Niet al die dingen zijn mogelijk in Nederland and that’s why I want to get away.

… alleen ik kan het zelf echt voor geen meter. Ik vind het wel heel vet om te zien. Misschien een leuk feitje: ik heb een aantal jaren terug op hiphop dansles gezeten. Het is alleen nooit zo ver gekomen dat ik er een beetje breaking bij kon leren. Oh, what it could’ve been.. Ik had nu op ’t podium kunnen staan.. ik had niet meer naar school gehoeven.. OH SHIT, IK HEB M’N LEVEN VERGOOID!

Deze past goed bij me. Zoals jullie al vaak hebben gelezen, is m’n leven niet altijd feest. Ik denk trouwens dat dat bij (bijna) niemand het geval is. Toch probeer ik altijd positief te blijven en dat lukt gelukkig bijna altijd. Leuke is dat mensen ook zeggen dat ze het ‘knap’ van me vinden. Dat verbaasd me altijd, op de een of andere manier. Ondanks dat ik m’n vader heb verloren, moet ik toch verder. Het is voor mij niet meer dan normaal.

Ik ben van mening dat je vrienden de familie zijn die je zelf uit kunt kiezen. Je échte familie heb je natuurlijk niet voor het kiezen. Je kan niet bepalen waar je in geboren word. Toch kunnen vrienden wel als familie voelen en zo voelt het met de mijne. Ze zijn altijd welkom bij mij thuis en kunnen ook doen alsof ze thuis zijn. Heerlijk.

Ik hoor sommige van jullie al denken: “Er bestaat spotify. Je kan downloaden. WHY PAY, YOU CRAZY GUUUUURL?!” Als ik een artiest echt goed vind, wil ik daar gewoon een cd-tje van in m’n collectie hebben. Als ik later groot ben en op mezelf ga wonen, wil ik een kamer vol cd’s, met daarin een oude platenspeler en old school LP-tjes. Ik ben namelijk ook gek op oude muziek.

Ennnnnn dat was hem!
Neem deze tag gerust over.

Als je op weheartit zoekt op “and that’s who I am
vind je allerlei van dit soort plaatjes.
Have fun!

Een gedachte over “TAG: and that’s who I am.

Geef een reactie

