Het raadsel der bloggers.

Dag kindertjes van me!

Zoals jullie weten, ben ik niet de meest fanatieke blogger die er is. Een hele tijd geleden presteerde ik het om elke dag een blog online te gooien. Als je me nu vraagt hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, zou ik je niet eens een fatsoenlijk antwoord kunnen geven. Het is ook al een flinke tijd geleden hoor, daar niet van.

Wanneer ik inspiratie heb, moet ik het eigenlijk GELIJK uitwerken, anders ben ik het kwijt. Dat is toch een verschrikking?! Ik kan wel een kleine notitie maken in m’n telefoon, maar dan komt het er 9 van de 10 keer alsnog niet uit zoals ik in eerste instantie wilde. Wat weer als gevolg heeft dat er weer een blogpost gefaald is. Story of my life.

Wat mij ook verbaasd is, hoe kun je elke keer zóveel inspiratie hebben? Ik zie mensen die echt 3 blogs online gooien met lappen tekst van hier tot Tokio. Je moet het maar kunnen! No offence tegenover beauty-bloggers, maar er zijn zoveel beauty-producten en dergelijke, dat er altijd wel iets is om over te schrijven. Dat neemt nog niet weg dat het niet hard werken is. Testen, foto’s maken, video’s maken, editten.. TAKES TIME! Waar ik nóg meer bewondering voor heb, zijn de bloggers die gewoon over van álles bloggen en ook overal inspiratie uit halen. Ik wou dat ik het kon.

Tegelijkertijd weet ik ook dat ik alleen blogs online moet gooien, als ik echt een onderwerp heb. Ik ben van mening dat kwaliteit boven kwantiteit staat. Ik kan sorry blijven zeggen, maar ik ben nou eenmaal niet een al te beste blogger. Ik hoop dat jullie toch van me blijven houden.

Dikke kus,
Ellis❤

2 gedachtes over “Het raadsel der bloggers.

Geef een reactie

