Do something!

Dag scheetjes van me!

Jullie kennen het allemaal vast wel. Je staat op en hebt een vrije dag. Je hebt zeeën van tijd. Dit is de dag. Vandaag ga je productief zijn! Je ziet het al helemaal voor je. We Are The Champions hoor je al op de achtergrond. Je huppelt vlot naar de badkamer om je lichaam te wassen. Start the day fresh! Na het douchen ga je lekker jezelf mooi maken. Daarna ga je naar de keuken om een lekker ontbijtje voor jezelf klaar te maken. Met je bordje ga je voor de tv zitten, om een leuke serie te kijken tijdens ’t ontbijt. Wat blijkt? Je favoriete serie heeft een marathon! Tien afleveringen en een sneaky zak chips verder, ben je nog niet bepaald productief geweest. Je voelt je schuldig. Je huiswerk hoeft voorlopig nog niet klaar te zijn, maar je wilt het alvast maken. Dan ben je er lekker vanaf! Eerst even Twitter checken. En Facebook. En Tumblr. O MY GOD, LOOK AT ALL THAT GOOD SHIT! And so it goes on and on and on..

Aan het eind van de dag lig je weer in je nest. Niet productief gedaan. Niet iets nieuws gecreeërd. Geen nieuwe concepten bedacht. Niks. Nada. Noppes. Ja, dan voel je je lullig, hè? We’ve all been there. Je bent niet alleen.

En omdat ik zo lief ben, heb ik hier een filmpje dat jullie misschien kan helpen. Persoonlijk vind ik het een goed filmpje, met een goede, vooral duidelijke boodschap. Kort, maar krachtig. Look!

Een gedachte over “Do something!

  1. Wauw dat is echt een goed filmpje. Ik ben sinds een week begonnen met een to do list voor elke dag en dan haal ik ook veel meer uit mijn dag. Alleen nu ben ik eventjes slecht bezig door jouw blog te bezoeken, maar he dat moet ook gebeuren😉

Geef een reactie

