Bij de Nedereindse Plas.

Dag kinders!

– MEDEDELING: JE MOET OP DE FOTO KLIKKEN, WIL JE HEM GROTER ZIEN! 

Het was een zonnige zondag. Koud, maar zonnig. Het was 8 graden, maar daar voelde ik niks van. Toch wisten mijn vriend en ik de kou te trotseren. We besloten om een eindje te wandelen. Mijn camera nam ik ook lekker mee. Daar kwamen deze fotootjes uit.

M’n eerste foto was een ‘geluk bij een ongeluk’-je. M’n foto-instellingen waren goed, maar m’n camera op filmstand was nog een beetje blauwig. Ik had niet door dat m’n camera nog in de filmstand stond, vandaar dit blauwe effect. Dit was niet m’n bedoeling, maar ik vind ’t er toch errug tof uitzien!

IMG_1258

Hier iets dichterbij. Dit keer wél in de fotostand, waardoor de kleuren beter kloppen. Ik vind deze foto erg goed gelukt. Krijg er spontaan honger van. En ik lust niet eens bessen!

IMG_1262

Onderweg naar de Nederleindse Plas kwamen we een boom tegen. Een mooie boom, met mooie takken. Hier ben ik onder gaan staan. M’n Canon naar de lucht gericht en *click* het fotootje was geschoten. Ik vind de combinatie van de lucht en de takken mooi. De takken lijken door de lichtval bijna zwart. En duister. De lucht maakt de foto dan weer wat vrolijker. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?

IMG_1276

Ennnnn we liepen weer door. Daar lagen deze 2 schattige blaadjes. Ik weet niet wat het precies was dat m’n aandacht trok. Het is herfst en er liggen zoveel bladeren overal. Maar deze lagen zo lief te wezen. Kijk ze eens lief wezen.

IMG_1278

Eenmaal bij de Nedereindse Plas aangekomen, zag ik dit mooie beeld voor me. Het is net alsof ik in een tent van takken stond, waar ik het water doorheen kon zien. Dit is niet zo hoor! Ik ging een eindje verderop staan, zoomde in, speelde een beetje met de blur et voilá! C’est très bien, oui oui!

IMG_1283

Dit is hout. Ik vind de textuur in hout heel mooi. Af en toe zie je er ook figuurtjes in. Wanneer hout een beetje kapot is (zoals op deze foto) dan ziet het er weer heel anders uit. Ik vind het mooi.

IMG_1298

Bij deze foto heb ik weer lekker ingezoomd en de lucht als achtergrond gebruikt. Ik hou van de lucht. Vind ik leuk, vind ik mooi.

IMG_1300

Na wat fotootjes geschoten te hebben, keek ik achter me en stond Stijn hierop. “BLIJF STAAN, BLIJF DIE KANT OP KIJKEN!” Braaf als die is, deed ‘ie dat. Grapje schat. Anyway, kijk zo’n mooie foto❤ *zwijmelt weg*

IMG_1317

Dit zijn takjes en blaadjes, wéér met de o zo fijne lucht op de achtergrond. Ik hou ervan. De blurryness bij sommige bladeren vind ik ook errug mooi gelukt!

IMG_1324

En dit waren weer de fotootjes van deze keer. Het was een erg leuke middag met m’n vriend bij de Nedereindse Plas. We hebben lekker gewandeld. Op deze plek kun je veel mooi natuurgebied bewonderen én natuurlijk mooie fotootjes schieten. Misschien een idee voor de fotograafjes onder m’n lezers?

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Tot de volgende keer!

Dikke kus,
Ellis❤

Een gedachte over “Bij de Nedereindse Plas.

Geef een reactie

