Shoplog Utrecht met o.a. Only & New Yorker!

Hallo allemaal!

Ik keek net naar m’n fashion categorie op m’n blog en tot m’n grote schrik zag ik dat ik al langer dan een jaar (ja, echt waar) geen fashion artikel heb gemaakt. Nu moet ik wel zeggen dat ik ook niet heel veel verstand heb van fashion, maar ik vind het wel leuk om dingetjes met jullie te delen. Ook wil ik meer met m’n blog gaan doen. Ja, dit heb ik al vaker gezegd, dus ik hoop dat het lukt. *fingers crossed*

Een aantal weken geleden heb ik een shoplog online gezet. Ik vond het erg leuk om deze te filmen. Dit is al een aantal weken terug, maar ik was in de veronderstelling dat ik deze ook op m’n blog had geplaatst. Nou, niet dus. Komt ‘ie!

Willen jullie vaker fashion artikelen zien? En zo ja, wat willen jullie zien?
Let me know!

Dikke kus,
Ellis❤

2 gedachtes over “Shoplog Utrecht met o.a. Only & New Yorker!

Geef een reactie

