HuiswerRUK.

Dus.

Daar zit ik dan, in m’n dikke trui. Ik kwam vanmiddag thuis en ik had het me toch een partij koud. Dus ik dacht “Weet je wat? Ik ga toch nergens meer heen vandaag. Lekker m’n haar in een staart en m’n oversized trui met sterretjes erop aan!” Maar ging ik daarna aan m’n huiswerk? Nee.

Ik heb Subway Surfers gespeeld. Ik heb dingetjes ge-‘heart’ op WeHeartIt. Ik heb Facebook afgestruind en naar mensen gekeken die me eigenlijk geen reet interesseren. Ik heb foto’s bekeken op m’n telefoon die ik al 100 keer gezien heb. Van alles heb ik gedaan, maar ging ik daarna aan m’n huiswerk? Nee.

De oven was voorverwarmd. De pizza zat erin. Wanneer ik wacht op m’n eten, verdien ik een pauze van m’n schoolwerk. Dus heb ik aan m’n huiswerk gezeten? Nee. Heb ik daarna een heerlijke pizza gegeten? AW YAYEUH! Het was zo’n quatro formaggio. Ik ga googlen of ik dat goed heb getypt. Ik typte het niet goed. Het is formaggi, zonder die ‘e’ op het einde. Weer wat geleerd! Maar ben ik met m’n huiswerk bezig? Nee.

Beneden had ik duidelijk teveel afleiding. Ik heb m’n spullen gepakt en heb mezelf naar boven verplaatst. M’n kamer heb ik dit weekend helemaal opgeruimd, dus die plek geeft me rust. Het is wetenschappelijk bewezen dat je vaak beter kan werken in een opgeruimde omgeving. Om het romantisch te maken voor me, myself and my homework, heb ik wat kaarsjes aangestoken. Nu is m’n kamer een heel vredig plekje. Ik ben rustig in m’n hoofd. Maar ik maak !*#(@&$ nog stééds geen huiswerk!

Ik haat huiswerk. M’n opleiding is wel leuk. En ik kan tenminste naar school. Dat kunnen sommige mensen van mijn leeftijd niet eens zeggen. Die zouden willen dat ze met me konden ruilen.

Weet je wat? Ik ga aan m’n huiswerk.

Toedeloedels!

Geef een reactie

