Nieuw concept. Ja of nee?

Dag suikerwafeltjes van me!

Ben ik weer, na een lange blogstilte. Zo gaat het iedere keer. Ik zal de smoesjes achterwege laten, want smoesjes bedenken zijn niet bepaald mijn ding. Ik ben ook zo’n eerlijk persoon. *geeft zichzelf een schouderklopje* Elke keer weer dat slappe gelul waarom het me niet lukt en bla bla bla. Ik ben gewoon een blogloser, I can’t help it!

Al een hele tijd heb ik een ideetje in m’n hoofd en ik wil dit graag met jullie bespreken. Hopelijk zijn jullie bereid om me een beetje feedback op deze te geven. M’n idee is dus, om gewoon ook lekker randomly te bloggen. Dat het niet altijd persé over één bepaald onderwerp hoeft te gaan, want ik heb het idee dat dat mij gewoon niet goed ligt. Het bloggen zelf ligt me sowieso niet zo goed, maar daar gaan we het nu niet over hebben. Aan het eind van de dag heb ik vaak de behoefte om over m’n dagje te vertellen. Vloggen vind ik niet leuk, want ik ben veel te pietepeuterig en dan wil ik het compleet editten en dat kost me veel te veel tijd. Wel lijkt het me leuk om jullie gewoon regelmatig te vertellen over hoe m’n dagje was, wat voor (gekke/leuke) dingen er gebeurd zijn en dat dan af te wisselen met één vast onderwerp.

Ik weet niet of jullie dit uberhaupt een tof concept vinden, dus daarom wil ik vragen of jullie het leuk vinden én of het duidelijk is.

Dikke kus,
Ellis❤

3 gedachtes over “Nieuw concept. Ja of nee?

  1. jaa lijkt me super leuk! ik vind sws dat je bloggen echt op een leuke manier doet, maar ga je het dan op random dagen doen of bv vast 2 x per week? naja, ik, zie wel!

    1. Vaste dagen ben ik niet goed in. Doe het gewoon wanneer het uitkomt en wanneer ik er zin in heb, want ben van mening dat daar de leukste blogposts uit komen. Thanks for the feedback!❤

Geef een reactie

