Productief zondagje.

Dag zonnestraaltjes van me!

Vandaag scheen het zonnetje niet zo in Utrecht, maar goed. Voor mij maakte het niet zoveel uit, want ik moest toch aan de slag voor school. Na een goede uitslaapsessie en een lekkere door moeders bereidde lunch (geen ontbijt, want daarvoor kwam ik te laat uit m’n bed), ging ik in m’n comfy pyjama achter m’n laptopje zitten. Met goede muziekjes op de achtergrond ging ik aan de slag. Wat ben ik toch blij dat Spotify is uitgevonden.

Tussendoor speelde ik Farm Heroes Saga. Ja, dat is dat Facebookspelletje waar zo veel verschrikkelijke uitnodigingen door worden gestuurd. Tijdens m’n ziek zijn, ben ik voor dit spelletje bezweken. Inmiddels ben ik verslaafd en gaat er geen dag voorbij dat ik het niet speel. Nu ben ik zo ver, dat er zelfs ‘boze gewasjes’ tussen zitten. Dit houdt in dat als je met die 3 (of meer) op een rij hebt, deze niet mee tellen. THOSE BITCHES!

Na alle huiswerkjes, heb ik mezelf getrakteerd op een heerlijke douche met wat goede muziekjes op de achtergrond. Again: thanks to Spotify! Daarna lekker een hapje gegeten. Gehaktballetjes in pindasaus en daarna met een bolletje dippen in de pindasaus. Lekkâh lekkâh.

Daarna heb ik de bus gepakt. Ik ging nooit met de bus, maar nu ik een vriendje heb en die een half uur fietsen bij me vandaan woont, heb ik nog weleens de neiging om de bus te pakken. Zo ook vandaag. Het valt me steeds meer op dat mensen altijd effe naar de buschauffeur zwaaien, net voordat ze uitstappen. Ik doe dat nooit. Ben ik nu raar? Ik bedoel, het is logischer om het wél te doen. Als je een taxi neemt en je stapt uit, dan bedank je de chauffeur ook en zeg je netjes gedag. Hoogstwaarschijnlijk wens je hem nog een fijne dag en misschien krijgt hij zelfs fooi! Doen we dat ooit bij de buschauffeurs? Nee! Eigenlijk is ’t niet eerlijk. Maar goed, daar tegenover krijgen serveersters ook fooi en ik kreeg ook geen fooi als ik achter de kassa had gezeten bij de Appie. Het leven is gewoon niet eerlijk. Wat een diepgaande conclusie. Poeh poeh.

En nu ga ik snel stoppen met bloggen, want m’n vriendje wil aandacht.

Dikke kus,
Ellis❤

Een gedachte over “Productief zondagje.

Geef een reactie

