Bershka wishlist april ’14.

Dag honneponnetjes van me!

Ik zat dus lekker op de bank met m’n laptopje op schoot, toen ik me ineens bedacht “laten we de webshop van Bershka eens bezoeken!” Nou dames en heren, ik heb het geweten. ’t Is dat ik nu geen iDeal kan gebruiken. M’n telefoon is namelijk kapoetskie. Codes voor de bevestiging krijg ik altijd via de sms binnen, dus dat wordt lastig. Maar als m’n telefoon het had gedaan, whooooop. Dan had het menens geweest!

Kijk dan, wat een leuk rokje! Ik draag nooit rokjes, maar ik wil het wel. Verder dan het zwarte, elastieke rokje van de H&M ben ik alleen nooit gekomen. Heb ook geen idee of dit model me zou staan, maar zou het weleens willen proberen. Vind de print echt leuk. Dat tropische in kleding spreekt mij erg aan. En dat voor maar €19,99!

Deze korte kimono vind ik cute. De manier waarop het model het draagt, vind ik erg leuk. Kimono’s koop ik zelf niet zo snel omdat ik ze altijd zo lang vind, maar dit is een kortere variant. Weer met zo’n leuke tropische print. Deze kost €19,99 en ik vind hem helemaal leuk.

Wanneer er een ananas te zien is, ben ik in principe al verkocht. Die sterretjes erop vind ik ook leuk. Ik ben gek op dit soort printjes én op de kleur geel. Gelukkig is ’t een lief geel tintje en niet té fel, want de ananas zelf is wat mij betreft al fel genoeg. Ik zou dit shirt zelf ook dragen op een lichtblauwe jeans. Dit shirtje kost maar een tientje! (€9,99)

Wat is dat toch met fruit? Het is lekker, gezond en het ziet er vrolijk uit! WATERMELOEN, NOM! Ik zou elke dag watermeloen eten als ik de kans kreeg. Dit shirt vind ik echt schattig. Vooral dat “too sassy for you” aan de onderkant maakt het helemaal af. Ook deze kost maar een tientje.

Palmbomen en flamingo’s. SOLD! Palmbomen doen me denken aan vakantie en flamingo’s ook. Ze doen me ook een beetje denken aan suikerspinnen. Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ik een flamingo op zou eten, hoor. Doe me dan maar een suikerspin. Anyway, deze top kost €12,99. Prima prijsje voor zo’n leuke toevoeging aan je gardarobe!

PATAT! Dit shirt is leu-heuk. Ik vind hem grappig. Ik vind hem bij mij passen. Ik lijk namelijk wel een beetje op een patatje. Wait, what? Aparte uitspraak weer, Ellis. Euhh.. dit shirtje kost maar een tientje!

Dit is een crop top. Normaal hou ik er niet van, maar deze is niet extreem gecropt en je kan hem goed combineren zodat je toch je buik niet te zien krijgt. Bovendien staan er palmbomen op. You guys know what that means. I need this in my life! Deze top kost €7,99. Koopje!

Can we just talk about this necklace? Ik heb geen flauw idee hoe ik dit zou combineren en of ik dit uberhaupt wel kan hebben. But look at that tropical awesomeness! Ik vind het echt een toffe ketting. Hij kost wel €25,99, dus ik zou er een nachtje over moeten slapen, maar hij is wel écht heel gaaf.

Alle afbeeldingen zijn klikbaar, mochten jullie dezelfde smaak hebben als ik en ook iets willen bestellen. Graag gedaan!

Dikke kus,
Ellis❤

Geef een reactie

