Pictures of August.

Daar ben je dan: september. De zomer komt tot z’n einde en het wordt steeds vroeger donker. Twee derde van het jaar zit er alweer op, beseffen jullie dat?! De maanden vliegen voorbij en vooral augustus ging supersnel. Ik wil graag wat momentjes met jullie delen en daarom bij deze: de hoogtepunten van augustus!

picinAugust1

Op 2 augustus hadden Stijn en ik alweer een jaar. Bizar hoe snel een jaar gaat. Time flies when you’re having fun! Stijn was zo lief om me mee uit eten te nemen. Het was goed weer, dus we hebben lekker buiten kunnen zitten. Het was bij Brasserie 1560, in IJsselstein. Dit was ons voorgerecht! Als ik de kans krijg, neem ik altijd carpaccio als voorgerecht. Heerlijk vind ik het.

picinAugust2

In de afgelopen maand ben ik voor het eerst naar Italië geweest, samen met m’n vriend, z’n ouders en zijn zus. Deze foto is genomen een paar uur voor we weer het vliegtuig namen richting Nederland. We hebben het stadje Bergamo bezocht en dat was erg mooi. Willen jullie nou meer lezen over mijn weekje Italië? Klik dan hier!

picinAugust3

Toen ik weer op Nederlandse bodem liep en m’n telefoontje aanzette, kwam ik erachter dat ik 3 dagen daarna alweer een dagje naar Keulen kon. Dit was een aanbod van het youtube-netwerk waar ik bij zit, genaamd Mediakraft. Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! We gingen varen op een boot met allemaal partners van het Nederlandse Mediakraft én het Duitse Mediakraft. ’s Ochtends versliep ik me nog ook, dus ik moest binnen 10 minuten alles doen, om vervolgens naar de bus te rennen. Gelukkig was ik op tijd en kon ik meegenieten van deze gezellige dag!

picinAugust4

Op de helft van de maand, was het studenten-ov weer geldig. Dit betekende dat we weer lekker gratis konden reizen doordeweeks! Maxime en ik hebben hier gelijk gebruik van gemaakt door een dagje naar Amsterdam te gaan om lekker te shoppen. Ik was goed geslaagd en daarom was ik überblij, zoals ook op de foto te zien is, haha!

picinAugust5

Deze foto is genomen op de verjaardag van een oud-collegaatje van me en zoals je ziet, was het erg gezellig! We hebben een lekker drankje gedaan, gesnackt en Sara (links) en ik bestelde spontaan een pizza. Waarom? Gewoon, omdat we daar zin in hadden en omdat het feest was. Hoppa!

picinAugust6

Hier hadden we opnames voor de zaterdagshow van het kanaal WhatsNew. Dit is een kanaal met de laatste nieuwtjes op het gebied van youtube, showbizz, lifestyle en muziek. Kortom: van alles wat!
Klik hier als je de zaterdagshow wil bekijken.

picinAugust7

En hier zie je ons staan op dé rode loper van GirlsOnCatwalk. Hier hebben we de hele dag opnames gehad en deze maand is er elke zaterdag een leuke, nieuwe aflevering te zien. De eerste video kwam afgelopen zaterdag al online en ik moet zeggen dat hij errug leuk is geworden.. CLICK! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden (let me know in de reacties *knipoog*).

picinAugust8

Whoohoo, Stijn en ik zijn naar Walibi geweest! Vorige zomer gingen we ook want toen had m’n moeder twee gratis kaartjes gewonnen. Dit jaar gaf ik ze Stijn cadeau, zodat we in de zomer weer wat achtbaanpret konden hebben. Het was een erg zonnige en leuke dag!

picinAugust9

Afgelopen weekend ben ik op stap geweest in Brothers, met klasgenootjes Maxime, Robin & Jos. Hier hebben we lekker drankjes en dansjes gedaan. Ik werd zelfs nog herkend door een meisje die m’n youtube-filmpjes keek, superleuk! Aangezien m’n vrienden en ik niet samen op de foto geweest zijn, hier een foto zodat jullie de sfeer kunnen proeven. Ik bedoel, wie wordt er nou niet blij van palmbomen?!

Ennnn dat was het! Wat voor leuks hebben jullie in augustus allemaal meegemaakt?

Een gedachte over “Pictures of August.

  1. Leuk! Italië lijkt me heel mooi, ik ben er nog nooit geweest. Ik ben deze vakantie niet op vakantie geweest, maar wel naar het strand en veel buiten gezwommen. Kreeg ik toch nog een vakantiegevoel🙂.

Geef een reactie

