Dankbaarheid.

Het einde van het jaar nadert. De feestelijke maand is weer begonnen en ook die is bijna op de helft. 2015 klinkt nog zo ver weg, maar het staat alweer voor de deur. Ik kan het nog steeds niet geloven. Elke keer wanneer december begint, denk ik weer ‘Goh, wat is het toch weer snel gegaan’ en voor m’n gevoel moet ik het een maand later alwéér zeggen, want dan staat het volgende jaar alweer op ons te wachten. Het gaat zo snel!

Jullie kennen vast wel het gezegde ‘time flies when you’re having fun‘. De tijd gaat supersnel voor mijn gevoel, dus kennelijk doe ik iets goed. Het is een heel tof jaar geweest, waarin ik heel veel leuks heb mogen beleven. Om te beginnen ben ik wel 4 x het land uit geweest:
– Weekendje Düsseldorf met Stijn (verjaardagscadeautje, lief hè?)
– Weekendje Antwerpen met m’n zus (ook een verjaardagscadeautje, superlief!)
– Weekje Italië met Stijn + familie
– Dagje Keulen met Mediakraft (het youtube-netwerk waarbij ik zit aangesloten)
en dat zijn stuk voor stuk hoogtepunten geweest dit jaar!

Ook heb ik dit jaar ein-de-lijk weer een nieuw baantje gevonden, waar ik het ontzettend naar m’n zin heb. Een stage heb ik ook in the pocket, dus volgend jaar staat er een spannende uitdaging op mij te wachten!

Youtube is sinds dit jaar ook écht een onderdeel van mij geworden. Ik heb dit jaar maar liefst 54 video’s online gezet en er staan er nog een paar op de planning, want het jaar is natuurlijk nog niet voorbij. Ietsje minder dan 100 abonnees en dan heb ik er 10.000, like whut?! Het is zo bizar hard gegaan het afgelopen jaar.

Wat wil ik nou eigenlijk zeggen? Dat ik ontzettend dankbaar ben. Dankbaar omdat ik het privilege heb te mogen doen wat ik leuk vind. Dankbaar dat ik zulke toffe reacties krijg van jullie allemaal en dat ik mensen blij kan maken. Dankbaar voor alle toffe mensen die ik hierdoor heb leren kennen. Dankbaar voor alle dingen die ik heb geleerd.

Zonder jullie was m’n grootste hobby niet zo tof als ‘ie nu is.
Dus bij deze:
bedankt!

Een gedachte over “Dankbaarheid.

Geef een reactie

