Gelukkig nieuw jaar!

Hallo allemaal!

*insert cheesy new years line* Hebben jullie alle vingers nog? Ik hoop het wel! Bij mij is alles goed gegaan. Wanneer er vuurwerk afgestoken werd, ben ik een kilometer of 3 verderop gaan staan. Je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen. Toen we de overgang van 2013 naar 2014 maakte, viel de wijnfles waar de vuurpijl in zat om en kwam die tegen m’n been aan. Ik was niet gewond of iets dergelijks, maar er had wel iets vervelends kunnen gebeuren. Zelfs al steek ik niet eens zélf vuurwerk af, zo zie je maar. Doe mij maar knalerwten en sterretjes, dat is genoeg voor mij. De vuurwerk kinderpakketjes hebben nog net mijn naam er niet op staan.

Bij een nieuw jaar hoort natuurlijk het sentimentele terugblikken. Don’t deny it, we all do it. In de december-maand speel ik altijd weer een bandje af met alle beelden van het afgelopen jaar. Ik kan er niks aandoen. Het hoort er gewoon bij. Mijn 2014 bestond uit een flinke groei op YouTube, 4 tripjes naar het buitenland, een nieuwe baan en het vinden van een toffe stageplek, waar ik in dit nieuwe jaar in februari mag beginnen. Spannend!

Ook heb ik m’n doel voor het afgelopen jaar behaald. Ik moet zeggen dat ik echt anti-voornemens ben. Ik vind dat je elke dag iets kan veranderen. Daar zou je geen nieuw jaar voor nodig moeten hebben. Ieder z’n ding hoor, begrijp me niet verkeerd. Goede voornemens zijn gewoon aan mij niet besteed. Toch stelde ik een doel voor mezelf, wat betreft YouTube. In 2014 begon ik met +/- 1700 abonnees en ik wilde eindigen met 10.000 abonnees. Niet een bepaald realistisch doel (vond ik op dat moment), but ach, doe eens gek! Ik ben gewoon m’n best blijven doen zoals ik altijd al deed op YouTube en het harde werken werd beloond. Op 19 december 2014 heb ik de 10.000 abonnees bereikt!

Sentimentele vaatdoek als ik ben, moest daar natuurlijk een video van gemaakt worden. Hierin keek ik zowel terug op het afgelopen jaar, als de jaren daarvoor waarin ik al met YouTube bezig ben geweest. Ik moest hem even met jullie delen. Ik heb geen idee hoeveel filmpjes ik doorgespit ben. Uren was ik bezig, maar het resultaat mag er zijn (al zeg ik het zelf)! Zie hier: de terugblik op mijn ‘YouTube-carrière’!

Geef een reactie

