How time flies.

Dus we zitten alweer 4 dagen in mei. Een derde van het jaar is voorbij. Ben ik de enige die dat een bizar idee vind? De tijd lijkt aan mij voorbij te vliegen. Het lijkt net 2 weken geleden dat ik naar Hardwell’s concert ging. In werkelijkheid was dat 23 januari. Ik loop alweer 3 maanden stage bij een fijn bedrijf. Ik heb het hier naar m’n zin en kan hier nog veel leren, dus ik heb besloten om mijn tweede stageperiode ook hier uit te zitten. Helemaal prima!

Mei is altijd een feestmaand. Het zonnetje begint steeds meer te schijnen. Er komen toffe feestjes aan. De Dutch Youtube Gathering staat weer voor de deur en ik ben jarig! Ik word alweer 22, holy shit. Ben ik echt alweer 4 jaar volwassen? Ik voel me soms van binnen nog een pubermeisje. Ik heb wel het idee dat ik wijzer ben dan toen ik 16 was hoor, gelukkig maar. Het is wel de bedoeling dat je in die 6 jaar wat leert.

Zo heb ik geleerd dat het niet uitmaakt wat anderen van je zeggen. Tuurlijk zou het leuk zijn als iedereen je alles gunt en je aardig vind, maar we leven niet in een sprookje. Zelfs in sprookjes wordt de hoofdpersoon vaak gehaat. Boeiend. Je kan niet iedereen te vriend houden and I’m cool with that.

Ik heb geleerd dat ik niet bang moet zijn om te doen wat ik leuk vind. Het duurde even voor ik me over bepaalde angsten heen kon zetten, maar ik heb het gedaan. Ik ben begonnen met YouTuben in 2012. Ik scheet zeven kleuren toen ik mijn eerste filmpje uploadde en nu schijt ik juist in m’n broek als ik een keer een week niet kan uploaden. How times have changed.

Je weet wat ze zeggen: Time flies when you’re having fun! Ik moet het wel heel erg naar m’n zin hebben dan, aangezien het als een tierelier gaat.

Het geeft niks dat de tijd zo snel gaat, zolang je maar niet vergeet te genieten.

2 gedachtes over “How time flies.

  1. Wat mooi om te lezen. Ik zat er laatst ook over na te denken. Ik ben in december gestopt met mijn opleiding en hoewel mijn dagen heel lang duren, lijkt het toch vorige maand dat ik ben gestopt. Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik geslaagd ben en naar Amerika ging. Te bizar voor woorden

Geef een reactie

