Twee jaar vol liefde.

Vorig weekend was een heel leuk weekend. Ik heb veel leuke weekenden gehad, maar dit was echt een van de betere. Het fijne aan dit weekend was dat ik totaal geen druk heb gevoeld. Ik voelde me heerlijk ontspannen. Zaterdag was leuk, maar zondag was het nog leuker. ’s Middags heb ik met Stijn genoten van het lekkere weer bij het zwembad en ’s avonds gingen we gourmetten met wat vrienden. We hadden namelijk wat te vieren. Stijn en ik waren alweer 2 jaar samen!

Vroeger dacht ik stiekem altijd van “Oh joh, die anniversary dingen, wat een onzin“, maar dat was allemaal toen ik nog vrijgezel was. Nu piep ik wel anders. Ik ben helemaal niet zo dat ik elke 2e van de maand denk dat het feest is, maar twee jaar is toch wel een mijlpaal. Een prestatie is het zeker niet. Althans, niet voor mij. Een relatie met Stijn hebben is goed uit te houden, om het zo maar even te zeggen. Hij is oprecht een van de liefste jongens die ik ooit heb ontmoet. Daarom ben ik ook zo blij dat ik zijn vriendin mag zijn.

Ik kan nogal druk zijn in mijn hoofd, maar Stijn weet me op de een of andere manier altijd weer een beetje rustig te krijgen. En geloof me, dat is niet makkelijk. Ik kan echt veel te lang nadenken over dingen. Daar ben ik zelf ook niet altijd blij mee. Gelukkig accepteert Stijn mij met al mijn stomme overpeinzingen en andere gekke dingetjes.

Met het verlies van mijn vader heb ik het nog weleens moeilijk. De ene periode wat meer dan de ander, dat is altijd heel onvoorspelbaar. Ook in de moeilijke periodes luistert hij heel goed naar mij en proberen we samen altijd naar een oplossing te zoeken. Hij is echt mijn rots in de branding. Ik vertel hem alles. Dat is niet eens overdreven, ik vertel hem echt alles. Het voelt gewoon heel veilig bij hem. Wat een kleffe muts ben ik, haha.

Met Stijn kan ik alles delen. Ik kan alles met hem bespreken. Niks is te gek. Bij hem kan ik honderd procent mezelf zijn. Hij vertrouwt mij en ik vertrouw hem. Ik vind het helemaal prima zoals het nu gaat. Een glazen bol heb ik natuurlijk niet. Maar als ik denk aan de toekomst, fantaseer ik over gebeurtenissen mét hem. Ik hoop dan ook dat we nog heel lang samen zullen blijven.

Sorry voor de kleffe post mensen, maar..

Ik ben verliefd op Stijn, nog steeds & iedereen mag het weten!

Een gedachte over “Twee jaar vol liefde.

Geef een reactie

