Vaderdag

Ik voel dat er tranen zitten,
maar ze komen er niet uit.
Ergens zit nog het verdriet
waar ik mij nu voor afsluit.
Toegeven dat ik verdrietig ben.
Toegeven aan de pijn.
Ik wil dit niet meer voelen.
Ik wil gelukkig zijn.
Soms staar ik naar de voordeur,
hopend dat je straks binnen komt lopen.
Ik weet dat het onmogelijk is,
maar ergens blijf ik hopen.
Het is al zo lang geleden,
maar de pijn zal nooit stoppen.
Dat dit jou moest overkomen,
kan ik nog steeds niet verkroppen.
Wel voel ik je aanwezigheid
op de een of andere manier.
Je bent fysiek niet aanwezig,
maar toch voel ik je hier.
Ik hoop dat je trots bent op ons, pap.
Ik was en ben dat wel op jou.
Lieve pa, ik mis je,
Ik hou van jou.

image

Een gedachte over “Vaderdag

  1. Hey ellis,
    Je kent me niet ik jou persoonlijk niet,
    Maar ik voel de pijn die jij hebt.
    Je houd je zo sterk,zo zelfverzekerd in je filmpjes echt wouw💜.
    Groetjes je aller grootse fan.

Geef een reactie

