If you never try..

IMG_20160621_230515

Een aantal weken geleden werd ik gevraagd voor een workshop bij Google. Mijn antwoord daarop was simpel. FREAKING GOOGLE JA! Al eerder heb ik een uitnodiging gehad, maar toen was ik ziek. Talk about timing, huh?! Ik baalde heel erg toen. Maar ach, gister kon ik gelukkig wél aanwezig zijn. YAAAAS!

Ik dacht dat het een workshop was over branding, maar het ging juist om persoonlijke doelen en hoe je die kan behalen. We waren met alleen maar toffe, creatieve vrouwen. Samen bespraken we waar we soms vastlopen en hoe dat komt. Het was voor mij verrassend hoe hoeveel nieuwe inzichten je komt als je met zo’n groep samen komt. Ik vond het heel inspirerend! Positief, vrolijk, slingers, yes.

Mijn conclusie was dat ik mezelf in de weg zat, al had ik dat al een tijdje door. Er werd me alleen weer even een spiegel voorgehouden, wat goed was. Ik heb een To-Do lijstje gemaakt voor vandaag en ik loop goed op schema. Zie je, ik kan het wel!

Processed with VSCO with hb1 preset

Soms moet je even eerlijk tegen jezelf zijn. Verdrinken in zelfmedelijden en/of onzekerheid helpt namelijk helemaal niks. Trust me, I’ve been there. Als je van tevoren al dénkt dat je het niet kan, zonder het daadwerkelijk te proberen, dan krijg je nooit iets voor elkaar. Hoe cheesy het ook klinkt: GELOOF IN JEZELF! Doe wat je wil. Ga ervoor!

“If you never try, you’ll never know, just what you’re worth.”

  • Chris Martin (Coldplay) – Fix You. ♫

2 gedachtes over “If you never try..

Geef een reactie

